elmerültem gondolatban leültem a kockakőre nem találtam követőre
sokan vagyunk egymagamban beszélgetek pont alattam fekszem én is rámragadt a kekszes fétis


2011. február 5., szombat

A nyúl éve

Olyan rég voltam itt, hogy még a belépés sem ment könnyen. Borzasztó januáron vagyunk túl. Donát mindössze négy napot volt bölcsiben, aztán szépen sorra mindenki lebetegedett: hányás, hasmenés, köhögés, torokgyulladás, izomfájdalmak, szóval minden. De! Kaptam egy új álláslehetőséget, s éltem is vele. Holnapután kezdek. Hat órás PR-asszisztensi meló a Mercedesnél. Ahhoz, hogy hétfőn elkezdhessem az új munkát, közös megegyezéssel kellett távoznom a suliból. Ez nagyon nehezen ment, mert SOS kellett valakit találni a helyemre a hátralévő félévre. tegnap délig nem tudtam biztosan, hogy van-e valaki. Végül sikerült, így nem kell szerződésszegésért fizetnem. mert hogy egy határozott idejű kinevezés esetén nem mondhat fel a munkavállaló. minden szeretetem a volt főnökömé és a munkaügyisünké, hisz minden követ megmozgattak, hogy eljöhessek. Most lelkes vagyok, s kissé izgulok is az új munka miatt, de már nagyon várom. Kilencre kell mennem, ami azért is jó, mert nem kell a gyerekeket olyan hamar kirúgni az ágyból, s értük is tudok majd menni emberi időben. Mindenesetre anyukámnak szóltam, hogy készüljön, ha Doni beteg, most nem hiányozhatok a próbaidő alatt. A munkáról meg majd írok, ha lesz mit.
Közben a lakásbiztosítási papírokat is intéznünk kell újfent, mert a Generali bekavart. A rendőrségtől a lopásról most kaptunk egy "zárójelentést", ezzel próbálunk kártérítéshez jutni. Viszont sikerült elintéznünk végre, hogy az életbiztit egy évre felfüggesszék. Hátha a nyúl éve egy kis anyagi javulást hoz így összességében. Végtére is nyúl vagyok, ideje lenne, hogy valami jó is történjen velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése