elmerültem gondolatban leültem a kockakőre nem találtam követőre
sokan vagyunk egymagamban beszélgetek pont alattam fekszem én is rámragadt a kekszes fétis


2011. február 16., szerda

Merci

Na, most van időm. Hááááááááát.........NAGYON ÉLVEZEM. Tetszik az új munkám. Annyira sokrétű, hogy néha csak kapkodom a fejem, de azt hiszem, ez az, ami hiányzott. Most, hogy van egy kis pihi, hiányolom is a kreatív tennivalókat. A főnökasszonyom igazán csúcs, az agya is, a hozzámállása is. Valamiért nem akaródzik sokat írni arról, hogy mit is csinálok. Nem azért, mert titok, hanem mert túl hosszú lenne. Edina (főnők) összeállította az általános tudnivalókat, mivel mit kell kezdenem, mindezt táblázatban, s így is több oldalnyi. Akkor elképzelhető, mekkora regény lenne ebből itt. A lényeg, hogy az egyszerű iktatási feladatokon (és mégis ez a legnehezebb...:)), az aláírattatásokon túl, fordítok, lektorálok, infókat foglalok össze, levelezek, ügyet intézek, tesztautókat adok ki, helyezek forgalomba, kapcsolatot tartok a sajtóval, s nem utolsó sorban rendezvényt szervezek a kecskeméti gyárral, a különböző sporteseményekkel kapcsolatban. No, ennyi.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése