elmerültem gondolatban leültem a kockakőre nem találtam követőre
sokan vagyunk egymagamban beszélgetek pont alattam fekszem én is rámragadt a kekszes fétis


2011. február 25., péntek

Csak röviden

Még mindig, sőt egyre inkább szeretem az új munkámat. Kezdek belejönni így három hét után. Most már azt is átérzem, hogy lehet az emberből workalkoholic. Erre azért megpróbálok odafigyelni. A törpök közül most Doni volt itthon egy hétig (anya feljött), és imádkozom, hogy ne legyenek újra betegek. Gabinak is sok melója lesz, elmegy Kolozsvárra is pár napra, úgyhogy nagyon nem hiányozna, ha nem mehetnék be dolgozni. Nem azért, mert annyira jó (bár tényleg teljesen felüdít), hanem mert mégis csak próbaidős vagyok, ráadásul tényleg sűrű bent is a program. Májusban Csillagtúra, jövőhéten vezetőváltás, hó közepén IT-átállás, és a gyárral kapcsolatos dolgokról még nem is szóltam.
Szóval, hajrá Picurkáim, csak egészségesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése